"Stále hledal nové lidi a často i netradičními cestami," řekl o Ježišovi pro německý list Ruhr Nachrichten německý arcibiskup Robert Zollitch.
"Ježíš by tak zcela jistě byl i na Facebooku a Twitteru. Všechna média jsou v základu vhodná pro přinášení božího slova lidem," dodal Zollitch, který je hlavou německé katolické církve. On sám však zatím účet na Twitteru nevlastní.
Jeho slova o použitelnosti jakéhokoliv média platí i pro zmiňované sociální sítě. Na Facebooku křesťanské myšlenky nejvíce přenáší stránka Jesus Daily, kterou sleduje téměř patnáct miliónů lidí. Další křesťanskou stránku, věnovanou přímo Ježíši jakožto veřejné osobě, si oblíbilo pět miliónů lidí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.