Rozdíl mezi plící zdravého člověka a kuřáka, muž s plicním ventilátorem, nebo pohled na ústa kuřáka. Američané se rozhodli, že nová kampaň proti kouření už nebude jen "klidným" doporučením či upozorněním. Od podzimu každý, kdo si koupí krabičku cigaret, také uvidí, co by se mu vlastně mohlo stát.
Americké ministerstvo zdravotnictví představilo sérii devíti snímků v úterý ráno washingtonského času. Podle rozhodnutí z loňského roku, kdy se tabákový průmysl dostal pod Úřad pro kontrolu potravin a léků (FDA), budou obrázky jak na samotných krabičkách, tak se objeví i během reklamní kampaně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.