Nejlidnatější země světa je pro české zemědělské a potravinářské firmy většinou stále velkou neznámou. Čínští zákazníci přitom mají velký zájem o výrobky, které na sobě nesou vlaječku Evropské unie. Potraviny vyrobené na starém kontinentě mají u Asijců punc luxusu a známku kvality. Jenomže jejich cesta k čínskému spotřebiteli je komplikovaná a zdlouhavá.

"Čína má jeden z největších trhů na světě a obrovský potenciál do budoucna. V okamžiku, kdy vyřešíme certifikace na hovězí a vepřové maso, se nám otevřou úplně jiné možnosti," říká ministr zemědělství Marian Jurečka.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se