Nealkoholické pivo si získává stále více Rusů. Jeho spotřeba vzrostla v prvním kvartálu letošního roku o 34,5 procenta. Důvodem je zlepšující se kvalita nápoje a především velké množství reklamy.

Podle údajů analytického centra CIFRRA ruští pivovarníci vyrobili během prvních tří měsíců letošního roku 13,3 milionu litrů nealkoholického piva. Celkový výstav však byl 1,56 miliardy litrů, takže na nealkohollické pivo nepřipadá ani jedno procento všeho vyrobeného piva. Výrazná je ale dynamika. Jestliže v letech 2008 až 2012 výroba nealkoholického piva rostla v jednotkách procent, od roku 2013 vzrostla o 9,4 procenta, přičemž celková výroba klesla o 19 procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se