Tiskové zprávy jsou mrtvé, provokuje na serveru Medium oceňovaný vývojář mobilních aplikací Robleh Jama. Tento vzkaz namířil především ke svým kolegům, kteří naříkají, že si jejich nových programů nikdo nevšímá a redaktoři o nich nepíšou. "Když je chcete propagovat, vážně to neznamená, že zasypete svým tiskovým oznámením každý blog, který vás napadne," vysvětluje vývojářům Jama. Je vám to povědomé? Kdyby Jama viděl, jak zaseknuté jsou tuzemské firmy ve světě tiskových zpráv, možná by svůj článek přeložil do češtiny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se