Ondřej Třetina (33) začal sbírat zkušenosti v marketingovém oddělení české pobočky společnosti  ASUS už při studiu na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde získal inženýrský titul. Ve firmě ASUS, kde postupně zastával různé marketingové pozice, působí již od roku 2007. V posledních dvou letech byl vedoucím marketingového týmu zodpovědného za počítačové komponenty. Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a rychlým autům.

 

Stanislav Tošner, PR Specialist v marketingového týmu společnosti ASUSStanislav Tošner (27) je staronovou posilou marketingového týmu společnosti ASUS. Třetím rokem působí na pozici PR Specialist. Nově se jeho pracovní náplň rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu. Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze měl do dubna letošního roku na starosti Public Relations systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice.