Přestože oblasti postižené katastrofami či válkou nepatří k lukrativním trhům, jsou v nich globální firmy vidět stále častěji. Potřebným darují peníze, know-how i zaměstnance, a to ať už v rámci charity, nebo kvůli vlastní reklamě.

Poslední takovou ukázkou pomoci v nouzi, do které se zapojily významné značky, jsou Filipíny. Po listopadovém "supertajfunu" Haiyan zůstávají bez domova stále čtyři miliony lidí. Na letišti na nejhůře postiženém ostrově Cebu pomáhají s distribucí zásilek týmy vyslané logistickou firmou Deutsche Post DHL.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se