Za nejdůležitější oblasti CSR, na které by se měli významné firmy neboli lídři trhu zaměřovat, považují Češi především pravdivou komunikaci k zákazníkům, ochranu životního prostředí a nově také zajištění bezpečnosti zaměstnanců. "Další očekávání jsou zejména ve směru aktivit na poli etiky podnikání a podpory užších skupin obyvatelstva - dětí, seniorů a různých znevýhodněných skupin," uvádí Tomáš Macků, research & communication director společnosti Ipsos, která od roku 2010 zkoumá postoj české populace ke společenské odpovědnosti firem (CSR).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se