Dříve stačilo napsat tiskovou zprávu nebo svolat konferenci, dnes ale nemají novináři na nic čas a pracovníci PR agentur (tzv. píáristi) jim jdou na nervy.

Zákazníci, kteří stojí vždy na konci jako příjemci zpráv či koncových produktů, jsou přitom hlavně díky internetu blíž než kdykoliv předtím. Komentují každý krok firmy, nenechají na nich nit suchou, a přitom jsou na nich firmy stále více závislé.

Co je tím hlavním kouzlem, které dokáže influencery a zákazníky získat na vaši stranu? Odpovědi se pokoušeli hledat na konferenci "PR v digitální éře" tiskoví mluvčí, PR profesionálové, novináři a další osobnosti, pro něž je komunikace hlavním posláním.

Portál ProByznys.info ve spolupráci s IHNED.cz přináší v krátkosti souhrn nejdůležitějších tipů, které zazněly na akci platformy Tuesday Business Network.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se