Většina firem v Česku využívá služby takzvaného public relations primárně k produktové komunikaci, tedy k šíření informací o svých službách či výrobcích.

Teprve v druhé řadě vyhledávají klienti PR agentury proto, aby jim pomohly posílit značku a image firmy či vytvářely přímo redakční obsah.

Vyplývá to z aktuálního průzkumu public relations agentury Focus Agency, který mají HN exkluzivně k dispozici.

Tazatelé v této souvislosti oslovili 478 společností od těch nejmenších až po firmy s více než tisíci zaměstnanci. Průzkum zjišťoval také to, jak si firmy vybírají PR agentury a na jak dlouho s nimi uzavírají zakázky.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se