Usínají se smart phonem v posteli, jsou neustále on-line a několikrát denně aktualizují své profily na sociálních sítích. Řeč je o generaci C. Jde o věkovou skupinu zákazníků, která neustále sdílí informace ze svého života, je vždy připojena k internetu (a to jakýmkoli způsobem), vytváří vlastní obsahy, například videa, fotografie nebo blogy, a udržuje kromě osobních vztahů i vztahy virtuální.

Vzhledem k tomu, že je tato generace C asi nejdynamičtější ze všech skupin zákazníků, je také velmi obtížné s ní udržet krok a zaujmout ji. Jde o cílovou skupinu, kterou ani tak nezajímá kvalita obsahu jako spíše jeho autentičnost. Je tedy nutné, abyste přicházeli s neotřelými a originálními nápady.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se