Výrobci, chovatelé a podnikaví živnostníci z Kuvajtu našli novou příležitost, jak zaútočit na potenciální zákazníky. Své služby a zboží začali nabízet prostřednictvím Instagramu, kam posílají líbivě upravené fotky všeho, co nabízejí.
Tisíce lidí tak sledují, sdílí a "lajkují" výsledky nadaných rukou profesionální vizážistky sondos_makeup, snímky japonských komiksů manga nebo snímky různých druhů živých ovcí a koz z farmy uživatele sheeps_sell, který nabízí i porážku zvířat.
Soukromá Americká univerzita Kuvajtu dokonce v dubnu uspořádala setkání podnikatelů Instagram Business Expo, kteří společně sdíleli zkušenosti získané při rozjíždění jejich byznysu na Instagramu, napsal The Atlantic.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.