Může být obyčejné tričko interaktivní? Může, pokud se do hry vloží jednoduchý program, chytrý telefon a japonská firma, která obojí propojí dohromady.
Příkladem je tričko nazvané Asoberu-T japonské firmy Dentsu, které se po nasnímání chytrým telefonem na jeho obrazovce rozehraje scénou z virtuální reality - ať už z něj začnou vylétávat animovaná srdíčka, noty nebo postavičky z komiksů.
Japonci stojí fronty na nového Murakamiho. Román je o studentovi, kterého opustí přátelé - čtěte ZDE
Technicky nejde o nic složitého. Do trička je vepsaný motiv, který umí rozpoznat jednoduchý program nahraný do chytrého telefonu. Animaci, kterou program spustí, je možné si vybrat z dostupné "knihovny".
Své zážitky sdílejte na sociální sítě
Vygenerované virtuální obrázky či klipy kolem skutečného nositele trička je možné uložit a přeposlat třeba na sociální sítě.
Japonská trička ožívají v chytrých telefonech
Dentsu hodlá svůj koncept v budoucnu nabídnout různým výrobcům textilu; první trička "Asoberu-T" dala v sobotu do prodeje značka Beams.
Japonská trička ožívají v chytrých telefonech
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist