Obchodům s luxusním zbožím se v Číně daří. Kabelky z dílen Gucci nebo Louis Vuitton, švýcarské hodiny a diamantové šperky jsou vyhledávaným dárkem mezi bohatými Číňany a tržby módních domů stále rostou. Vládě se ale přepychový životní styl a utrácení za drahé zboží nelíbí.
Rozhodla proto, že zakáže vysílat reklamy na produkty luxusních značek v televizích i v rozhlase, informovala ve středu agentura Sinchua.
Nařízení čínské vlády je prý součástí plánu boje s extravagantním životním stylem a rozšířenou korupcí mezi bohatými.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.