Kdo riskuje, může se přepočítat. Případný zisk ovšem bývá o to větší. O mediálním byznyse to platí také. Londýnský deník The Guardian patří k nejodvážnějším a možná také k nejprozřetelnějším průkopníkům nových žurnalistických modelů ve světě, kdy se média posledních několik let snaží přizpůsobit nejdříve nástupu internetu a následně mobilních zařízení.

Minulý rok The Guardian oznámil "digital first strategy", v rámci které chce provozní prostředky přednostně věnovat do svého webového zpravodajství. Tištěné noviny, na které si podle průzkumů většina čtenářů udělá čas až večer, by se měly více věnovat analytickým a názorovým článkům. A možná s výhledem, že se deník změní v týdeník.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se