Danielle a Jeff Smithovi z USA se jako každá běžná rodina vyfotili i s dětmi na vánoce. To ale ještě netušili, že je fotografie proslaví i daleko za oceánem.
Když jejich známý cestoval po Evropě, v Praze si nemohl nevšimnout, že stejnou fotku někdo použil na reklamu za okny supermarketu s italským zbožím.
Majitel italských lahůdek Mario Bertuccio i rodina na fotografii se shodují na tom, jak k "incidentu" došlo. Rodina umístila svůj snímek na internet - majitel ho posléze náhodně vyhledal a myslel si, že jde o upravenou počítačovou verzi.
Bertuccio pak snímek použil jako reklamu na doručování zboží ze svého obchodu. Když zjistil, že jde o skutečnou rodinu, rozhodl se reklamu ihned stáhnout.
"Naše fotka v životní velikosti v lahůdkách v Praze - můj vánoční snímek!" divil se Jeff Smith, když zjistil, k čemu došlo.
"Rádi pošleme omluvný e mail," vzkázal rodině Ital s tím, že kdyby rodina žila někde poblíž, rozhodně by jí nabídl láhev vína.
Smithovi dodali, že oni ani fotografka nedali nikomu svolení, aby použil jejich vánoční fotografii. Jak zdůraznili, po této nehodě jsou rozhodnuti dávat na všechny fotografie vodoznak.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist